Office management

Nabízíme Vám zabezpečení všech organizačních, provozních, kancelářských, sekretářských a asistentských služeb, které Vám zajistí úsporu finančních prostředků, vyšší výkon a kvalitu vaší práce.

 

Naše služby:

    • Zajištění provozu recepce.
    • Administrativní podpora společnosti.
    • Sekretářské a asistentské služby.
    • Vedení diářů včetně kvalitního online řešení
    • Tvorba prezentací včetně grafických prací a reportů na míru, tvorba výročních správ a oficiálních firemních dokumentů.
    • Organizace meetingů, porad a sjednávání schůzek.
    • Zajištění prostor pro konání schůzek a meetingů.
    • Zajištění prostor pro školení včetně kompletního vybavení IT.
    • Konzultace v oblasti bezpečnostních rizik v oblasti IT- navržení ochrany systémů IT proti vnějším virům, jiným nepřátelským útokům a vnitřním bezpečnostním rizikům.
    • Registrace a správa domén s možností webhostingu a dalších IT služeb.
    • licencování software-kontrola používání licencovaných programů Vašimi zaměstnanci, navržení IT
      infrastruktury
    • Organizační zajištění služebních cest.
    • Zajištění překladatelských služeb a tlumočení.
    • Možnost dramatického snížení nákladů za provoz mobilních telefonů.